Detaljan pregled naslova


Autor Milas, Goran
Naslov Psihologija marketinga
Interpretator teksta Dražen Puklavec
Nakladnik tiskanog izdanja Zagreb : Target, 2007.
Prilagodba Zaklada Čujem, vjerujem, vidim
Materijalni opis 1 CD; daisy - mp3
Nakladnički niz
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
Anotacija Priručnik koji povezuje dvije discipline - marketing i psihologiju. Fokus autor usmjerava na shvaćanje potreba kupaca kroz psihologiju, znanost koja proučava mentalne procese i ponašanje. Upoznavanje potreba kupaca i otkrivanje njihovog procesa odlučivanja jedna je od glavnih zadaća psihologije marketinga. Knjiga kroz sedam poglavlja donosi pregled osnova marketinga, uloge psihologije u marketingu, potrošačkog ponašanja (s unutarnjim i okolinskim odrednicama), segmentiranja tržišta, pozicioniranja proizvoda, komunikacijskih procesa i istraživanja u marketingu. (KGZ)
Građa audio građa

Povratak na naslovnu stranicu e-knjižnice
Povratak na naslovnu stranicu zaklade